Skil jer ud fra mængden, med en anderledes markedsføring

Som virksomhed er det vigtigt at fange kundernes opmærksomhed. Det kan man gøre med reklamer og markedsføring, i mange forskellige afskygninger. Kører man den sikre vej og holder sig til de traditionelle markedsføringsmetoder, er der desværre sandsynlighed for at potentielle kunder overser ens reklamer, da de ikke fanger deres opmærksomhed.

Prøver man i stedet at kaste sig ud i nogle anderledes markedsføringsprojekter, er der meget større sandsynlighed for at man fanger potentielle kunders opmærksomhed, og at ens virksomhed bliver husket hos disse potentielle kunder.

Der findes mange forskellige måde at markedsføre sin virksomhed på, men en mulighed er via emblemer.

Bring din markedsføring ud mellem folk

Emblemer kommer i mange forskellige former og farver. Bare se hvor mange forskellige slags de tilbyder på Emblemer.dk. De mest velkendte er nok dem der enten er lavet af metal eller af stof. Emblemer lavet af stof bliver ofte syet på tøjet. Du kender sikkert allerede til forskellige tøjmærker, der syer deres emblem på forsiden af deres vare, så man kan se at produktet ikke er en kopi.

Men hvorfor er det kun tøjvirksomheder der skal kunne benytte sig af denne metode? Syer du dit virksomhedsemblem på dit tøj, eller sponsorere du fx et fodboldhold der så bære din virksomheds emblem, kommer din virksomhed ud mellem mennesker.

Hver evig eneste gang du møder et nyt menneske, bliver de præsenteret for din virksomheds emblem, og de vil på den måde bliver mindet om din virksomhed om og om igen.

Lav reklameprodukter (som folk rent faktisk kan bruge til noget)

En anden mulighed er at lave nogle brugbare reklameprodukter – og ikke bare ligegyldigt ragelse, som folk er ligeglade med, som f.eks. kuglepenne, blokke osv. Et godt bud på et ordentlig produkt kunne være en powerbank med logo / tagline. Powerbanks er de seneste par år blevet super populære og i dag kan man producere powerbanks super billigt. Så, køber du et part på 1000 powerbanks, med dit logo på, hjem, så kan du få en rigtig skarp pris og super god markedsføring.

Markedsføringen bliver hos de potentielle kunder

En af de mest velkendte og udbredte former for markedsføring, er reklamer sat op ved fx busstoppesteder. Udover de personer der står og venter på bussen, køre eller går de fleste andre blot hurtigt forbi denne reklame.

Det er kun dem der står ved busstoppestedet, der rent faktisk bliver ved reklamen og kigger på den i længere tid. De fleste andre køre hurtigt forbi den i biler, og sidder man fx i en bus på den anden side af vejen, er det sjældent man overhovedet kan læse teksten.
Så selvom det måske kan virke som om at ens markedsføring kommer ud mellem mange mennesker, er realiteten faktisk at det er en meget lille procentdel af disse mennesker, der overhovedet lægger mærke til ens reklame.

Er ens virksomhedslogo i stedet broderet på tøjet, bliver det hos den potentielle kunder under hele samtalen, og de kan ikke undgå at få et godt blik på logoet, og der er derfor større sandsynlighed for at din virksomhed ikke bliver glemt eller blot bliver en forbipasserende reklame.